مطالب آموزنده فرانسه فارسی

داستان و مقالات آموزنده به زبان فارسی و فرانسه

مطالب آموزنده فرانسه فارسی

داستان و مقالات آموزنده به زبان فارسی و فرانسه

در این سایت ترجمه حکایت ها و مقالاتی راجع به سلامتی و ورزش و یا زبان از فرانسه و گاهی انگلیسی آورده می شود . در مواردی اصل متن نیز ارائه می شود تا دانشجویان بتوانند متونی را به صورت ترجمه مقابله ای داشته باشند.

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در مرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است


ممکن است در راه با افرادی برخورد داشته باشید که شما را دوست نداشته باشند و به دلایل مختلفی که شما نمی فهمید  با شما رفتار بدی داشته باشند . اگر این افراد شما را دوست ندارند  نگران نشوید، بیشتر اینها خودشان را هم دوست ندرند!
هر چه می کنید و علی رغم تمام تلاشهایتان، همیشه افرادی هستند که توجهی به شما ندارند. مورد علاقه نبودن تجربه ای عادی است و موقعیتی است که همه ما با آن روبرو هستیم. مهم این است که موضوع را بخود نگیریم و آن را از زاویه ای دیگر نگاه کنیم. با بالندگی و واقع بینانه.
" ترد شدن لزوما به این معنا نیست که شما خوب نیستید؛  اغلب به این معناست که فرد مورد نظر آنچه را شما ارائه کرده اید را درک نکرده."

 



 

 

 

 

 

 


Vous pourriez avoir croisé la route d’une personne qui ne vous aime pas et qui a une mauvaise attitude envers vous pour différente raisons que vous ne comprenez pas. Ne vous inquiétez pas si les gens ne vous aiment pas. La plupart ne s’aiment pas eux-mêmes !

Quoi que vous fassiez et malgré tous vos efforts, il y aura toujours des gens qui ne vous apprécieront pas. Ne pas être aimé est une expérience de vie normale et c’est une situation à laquelle nous faisons tous face. Il est important de ne pas le prendre personnel et de regarder la situation sous un autre angle, avec maturité et objectivité.

« Le rejet ne signifie pas forcément que vous n’êtes pas assez bon ; cela signifie souvent que l’autre personne n’a pas remarqué ce que vous avez à offrir. »
– Ash Sweeney

 

 

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۸ ، ۱۷:۴۸
شهلا دوستانی